Tuesday, December 7, 2010

Aku Sukaa.

Ehh. Tetiba ja aku rasa sukaa. Puass. Haha. Akhirnya dapat jugak aku mengedit apa yg aku teringin. Last2 macam niela yg aku nakk. Hihi. Macam sukaa ja kaler2 br blog aku nie.

Explanation kaler blog aku yg br nie. Benarkan aku nak berperasan sorang2 kat sini. Warning: Kepada sesiapa yg cepat rasa mual sila muntah cepat2 ya. Dah habis bc sambung balik muntah ok??

Kaler outer background: Pink - menggambarkan aku yg lemah-lembut, sopan gitu. Kihkih.
Kaler main background: Grey - walaupun lemah-lembut di luar jgn ingat dalaman pun sama. Auwww.
Conclusion: Luaran lemah-lembut, dalaman hati keras tapi ada jugak yg lembutnya pabila kaler pink & light brown bergabung di dalam kaler grey.

Ok tamat. Muntah balik. Huhu. Aku nie mmg sukaa merepek. Ampun ya. Hehe.

Ok, x merepek dah. Aku dapat award nie. Betol2 nie. Huhu. Tenkyu kpd miss Atikah. Happy Bdayy!!


Salam Maal hijrah semua. Semoga diberkati dan dilimpahi rahmatNya sentiasa.
((:

1 comment:

  1. I like your blog! I just can't stop myself from scrolling down!

    Keep on writing because I'll keep reading!

    ReplyDelete

nak komen xnk komen??